in Sneek

Proef en beleef Kreta!

1. De jong

Niet goed. We konden niet gaan zitten waar we wilden. Tafel was niet gereserveerd. We werden weggestuurd omdat we met drie man aan te grote tafel zaten (of de zaak altijd vol zit op zaterdag dus niet).

1. Er waren nog een aantal vier persoonstafels vrij. Wij bewaren zespersoonstafels voor groepen groter dan vier. Daarnaast is er gewoon op een vriendelijke manier verzocht of u aan een andere, vierpersoonstafel plaats wilde nemen. U verkoos om weg te gaan, daar hebben wij u niet toe verzocht. Na uw vertrek kwamen er binnen 5 minuten twee groepen van 6 man binnen. Die konden we een plaats geven. Dus het is absoluut geen raar verzoek geweest of u wilde verhuizen naar een andere tafel. Wij gaan geen mensen wegsturen die met meer dan vier man zijn, omdat er een groep van drie personen vertikt om aan een kleinere tafel te gaan zitten. Er is geen restaurant dat zoiets zou doen. Ik hoop dat u nog een ander restaurant heeft gevonden waar u lekker heeft gegeten. Ons heeft u er niet mee, de zaak zat gister tot de nok toe vol. Maar wij vinden het persoonlijk vrij smakeloos dat u zo'n nare reactie neerzet, terwijl wij gewoon beleefd gehandeld hebben. Vriendelijke groet, restaurant Kreta