1. Een woord slecht, al een tijdje geleden gegeten(10 dec 2009) 2 weken ervoor gereserveerd voor 7 personen. Bij aankomst waren er 2 grote groepen als aanwezig(KPN/SIEMENS). Ze hadden een plaatsje bij de ingang/uitgang, het was erg koud en de rokers bleven op en neer lopen. Maar tijdens het bestellen ging het al helemaal mis, de vriendelijke ober had een gedeelde van de drankjes opgenomen. En liep plots weg, om iets anders te gaan doen. Iedereen had eindelijk besteld, en toen het hoofdgerecht voor allemaal behalve 1 die was nog niet klaar! We hebben 2x om zaziki saus moeten vragen, en de 4 irsch koffie waren ronduit slecht bij 2 was blijkbaar de koffie op (leek wel thee) ruim 250.00 betaald! Op 20 dec gebeld voor het ongenoegen. De vrouw heeft wel 50x lieve mevrouw wat vind ik dit erg, en ik maak het goed met u, mag ik u adres dan stuur ik kadobonnen voor te komen eten!, met het verzoek om dit op een site wide zetten! De bonnen moeten nog komen.... erg jammer omdat we echte griek liefhebbers zijn.