1. Ook dit jaar waren we weer op vakantie in Makkum en hebben we hier weer héérlijk gegeten en genoten van de geweldige gastvrijheid! 😋.
    De gerechten zijn niet alleen verrukkelijk, maar zien er ook fantastisch uit!
    Ook is er weer perfekt rekening gehouden met mijn voedselallergie! 👍.
    Dank jullie wel voor al jullie goede zorgen en heel graag tot volgend jaar! 👋👋

Hier nogmaals mijn TIP van vorig jaar:
    * Neem in geval van voedselallergie van te voren contact op met het restaurant en stuur eventueel een mail hierover, dan kan de keuken zich hierop voorbereiden.

Vorige recensies van Peter en Helga

• Peter en Helga Horn

Gasterij Hennie fan Richt is een absolute aanrader! Tijdens onze vakantie hebben wij hier verschillende keren gegeten. I.v.m. voedselallergie is uit eten gaan vaak een probleem, maar in dit restaurant niet! Er wordt hier heel veel aandacht aan besteed en er worden zelfs speciale gerechten gemaakt, die niet op de kaart staan. Het eten is hier fantastisch en vriendelijkheid en gastvrijheid staan hier heel hoog in het vaandel!!
    Dank jullie wel voor al jullie goede zorgen! We hebben genoten en komen zeker terug! Oan't sjen!

TIP: Neem in geval van voedselallergie van te voren contact op met het restaurant en stuur eventueel een mail hierover, dan kan de keuken zich hierop voorbereiden.