1. Na dat ik gereserveerd had hier bij de meerkoet ben ik de recensie's gaan lezen, ( meestal doe ik het anders om hoor ), maar deze keer was ik bij nader inzien wel blij dat ik het nadien heb gelezen, want de recensie's zijn niet zo best, maar wij dachten we gaan gewoon, we zien wel en wij zijn ook wel een beetje eigenwijs en willen het zelf ervaren, want vaak kloppen de recensie's niet omdat ook de smaak van ieder verschillend is.

Nou onze ervaring is het tegenover gestelde van de meeste hier, wij begrijpen niet dat sommige niet tevreden zijn.

Mijn man had een kangeroebiefstuk en ik een wildezalmmoot, nou beide waren voortreffelijk en de rest wat er bij geserveerd werd ook en het zag er netjes uit.

Ook de bediening was goed, precies zo als het hoort en er werd ons regelmatig gevraagd of het allemaal goed was en of we nog iets te drinken wilde en de bediening was zeker niet chagarijnig, maakte ondanks de drukte zelfs even een praatje en gaf netjes antwoord als je iets vroeg.

Dus kortom, voor ons is het voor herhaling vatbaar en de locatie is ook nog eens geweldig.

Oh ja en tegen ons werd er netjes gedag gezegd hoor, het is maar net hoe je zelf bent denk ik.