1. Marian, namens koor

Ter gelegenheid van een jubileum zouden we met ons koortje (15 personen) gaan eten. Een koorlid had goede ervaring met de Croyse Hoeve, dus daar gereserveerd. Ontvangst was prima, we zaten in een apart zaaltje, ook goed. Helaas duurde het allemaal erg lang, zat er veel verschil in de grootte van de gerechten en liepen wat andere dingen niet lekker. Zowel het koorlid dat het restaurant had aanbevolen als degene die gereserveerd had, hebben daarover contact gezocht en de teleurstelling uitgesproken. Tot onze verrassing werd dit heel klantvriendelijk opgepakt en mochten we nog een keer terug komen dineren, waarbij alleen de drank voor onze rekening zou zijn.
    Vanavond terug geweest en ondanks de drukte vanwege vaderdag en prachtig zomerweer, was de bediening op tijd, correct en vriendelijk en we hebben allemaal heerlijke gegeten. We hebben het idee dat er ook wat gedaan is met onze feedback. Wij kunnen Croyse Hoeve in ieder geval van harte aanbevelen!