1. Anoniem

Mooie inrichting, goede service en prachtige locatie lekker aan het water. Wel jammer dat de menukaart voor de lunch zo beperkt is, en aan de hygiëne kan ook nog gewerkt worden (vieze menukaarten, véél vliegen binnen!). Weet niet of ik hier nog terug kom.

1. Watergoed
    Van restaurant

Beste anoniem,

Allereerst bedankt voor de complimenten over onze locatie en de service.
    En bedankt dat je de moeite genomen hebt om een recensie achter te laten.

Betreffende de menukaarten, deze horen uiteraard schoon aangereikt te worden. Vervelend te horen dat dat blijkbaar niet het geval was bij u.
    Wat betreft de vliegen, gezien het feit dat wij landelijk gelegen zijn en aan het water liggen hebben wij veel vliegen in de omgeving en binnen in het pand. Op zeer regelmatige basis laten wij dit door een externe partij behandelen om dit zo veel mogelijk te beperken. Helaas is het niet volledig tegen te gaan.

Voor de beperkte keuze van de lunch vraag ik me af of het jou duidelijk was dat je van de gehele kaart kunt bestellen? Naast de standaard lunchgerechten als broodjes en soepen, bieden we ook (maaltijd)salades, pasta's en meer.

Hopelijk zien we je in de toekomst nog eens verschijnen en kunnen wij jouw ervaring positief beïnvloeden.

Met vriendelijke groet,
    Jet Jansen