1. Op 5-8-2010 in het eetcafé geweest omdat restaurant Kawop die dag gesloten was. Het eetcafé heeft vanbinnen een ouderwetse uitstraling, maar dit wordt goed gemaakt door de zeer vriendelijke bediening en het goede eten. Zelf had ik een "kippakketje " als voorgerecht (kip met o.a. Rucola sla, gevuld met een zeer milde/romige kaas) en als hoofdgerecht een entrecote. Deze waren voortreffelijk. De kok weet in ieder geval hoe hij/zij eten moet bereiden.

Mijn vrouw had een taartje van zalm als voorgerecht en een stoofpotje als hoofdgerecht. De zalm was voortreffelijk. Een klein minpuntje was dat het stoofvleespotje af en toe een droog stukje er tussen had zitten (vandaar dat ik het eten een 9 heb gegeven en geen 10).

De bediening was zoals je mag verwachten van een restaurant: Zeer vriendelijk en met de goede vragen op het juiste moment.

We hebben niet lang hoeven wachten voordat we bediend werden.

Gezien de redelijke prijs en de hoge kwaliteit van het eten is het eetcafé zeker een bezoek waard. Tip: op een mooie dag op het terras is de sfeer top.

(Eigen ervaringen: in een Brasserie gewerkt).