1. Het eten was erg goed. Smakelijke steenoven pizza met heerlijke pasta. De service was daarin tegen diep triest. Het personeel was aardig maar het duurde onacceptabel lang voor we uberhaupt geholpen werden. Moest zelf naar binnen om de kaart te vragen en het serveren van het eten duurde 55 minuten. Niemand kwam ook vragen of we nog wat te drinken wilde of hoe het smaakte. Meerdere malen de ober moeten aanhouden. Dit terwijl het echt niet vol zat op het terras ( binnen was het ook uitgestorven). Het personeel was druk bezig met elkaar en mijn eetlust vertrok als sneeuw voor de zon toen ik het personeel elkaar in het achterste zag knijpen. De sfeer en het eten waren ontzettend prettig helaas wordt dit als een donkere wolk overschaduwd door het gebrek aan intresse en service... Als betalende klant zijn we skoftig behandeld

3,2