Op dit adres zit nu: Restaurant Rechtstreeks

1. Ongeveer de 10e keer dat ik hier kom maar gisteren was echt dramatisch slecht! Bij binnenkomst wilde we graag buiten zitten. Dat kon niet. Als we dat wilde dan moesten we maar naar de Eendracht gaan ( bedankt voor de tip, want dat gaan we ook zeker doen )

Nadat we binnen gingen zitten, goed en wel zaten konden we opeens naar buiten. Toch leuk! Alleen moesten we wel alle zooi van tafel zelf meenemen.

De hoofdgerechten waren rond uit slecht! De zalm was koud en rauw, volgens de ober wordt dat altijd zo geserveerd. Als je hem doorbakken had willen hebben dan had je dat moeten zeggen. Leuk dat iemand ons daar dan ook op wijst! Ook de bijlage bij het eten was karig. ( voorheen goed ) de patat pas vet, vies en slap! ( voorheen lekker vers en mooi geel )

Het nagerecht duurde en duurde. Totdat de maat vol was en we opstapte om te betalen. We hebben het nagerecht gewoon betaald daar werd geen coulance voor getroffen.

2,3