Op dit adres zit nu: Déli Deluxe

1. Liedekerken

Gisteren bij delifrance gaan eten. Heel lang moeten wachten totdat iemand naar ons toe kwam. Drinken besteld en gezegd dat we eten nog moesten uitzoeken. Cola en cassis stonden al zeker 5 minuten op de balie maar niemand die het kwam brengen. We bestellen eten. Mijn vriend een broodje carpaccio en ik de deli asia. Even ter informatie de deli asia staat in het boekje als volgt beschreven: gemarineerde gerookte zalm, komkommer, avocado, wasabimayonaise, krokante uitjes en sesamzaadjes. Ook op de foto zie je plakken avocado op het broodje. Uiteindelijk krijgen we onze broodjes. Ik sla het broodje open en vind tot mijn verbazing geen avocado. Ik spreek een serveerster aan hierop en krijg te horen dat hun dat met een avocadospread doen. Ik zeg dat dit niet zo in het boekje staat en ik ook echt van de hele verse avocado ben. Uiteindelijk zeg ik dat ik het wel proef maar als ik het niet lekker vind graag iets anders wil. De serveerster zegt dat ik dan gewoon op de bel kan duwen. Ik proef een hapje en de spread was gewoon ronduit smerig. Smaakt totaal niet als avocado en er leek wel kerrie in te zitten. Ik duw op de bel. Na 5 minuten is er nog steeds geen reactie op de bel geweest en uiteindelijk reageert de serveerster dan maar op mijn wuiven. Mijn vriend had zijn broodje ondertussen ver op! Ik geef aan dat ik het echt vies vind en ook niks anders meer wil aangezien ik zo lang heb moeten wachten en mijn vriend al bijna klaar is. Het broodje wordt meegenomen en van de rekening gehaald. Vervolgens komt de eigenaar, denk ik, naar me toe en zegt dat iemand verse avocado halen is. Ik zeg daar meteen op dat hoeft niet want ik hoef het niet meer. Oh en waarom niet? vraagt hij. Dus ik begin mijn verhaal weer opnieuw dat er verse avocado staat en ook staat afgebeeld en dit niet erop zit. Dan begint hij: En als je dan 50% korting op het broodje krijgt? Want ik heb daar een heel lekker broodje staan wat ik nu moet weggooien. Dus ik zeg weer nee ik hoef dat broodje niet. En als je het dan gratis krijgt? Nee meneer ik hoef dat broodje niet meer terug. De avocadospread wat jullie erop hebben zitten vind ik niet lekker en ondertussen heeft mijn vriend zijn broodje al bijna op. Ik heb sowieso al heel lang moeten wachten dus ik ben er gewoon klaar mee. Oh nee zegt hij dan, dan is de setting al bepaald. Hij begint nog dat dat broodje heel goed ontvangen wordt en iedereen die zo lekker vindt. Ik zeg nou niet voor mijn smaak. (Ik ga sowieso geen broodje meer eten wat weer terug naar de keuken is gegaan en daar ondertussen alweer een tijdje staat en iedereen aan heeft gezeten.) Na het gesprek loopt hij weg en begint met het personeel te overleggen. Wij lopen naar de kassa. Hij komt met ons afrekenen en begint weer opnieuw over het broodje. Dit keer geeft hij wel toe dat er een fout is gemaakt. Ja er staat avocado op en niet verse avocado. En avocado werd niet door iedereen gewaardeerd en daar zit binnen een dag al bruine plekken op en daarom heeft delifrance gezegd we doen er avocadospread op. Maar dit had de serveerster u wel moeten zeggen en dat is niet gebeurd. Een leermoment voor ons. Verder deden ze niets aan het ongemak wat wij hebben gehad en ben ik zonder gegeten te hebben weer vertrokken. Hier komen we nooit meer!

Heb me om mezelf te troosten maar een broodje Subway gehaald. Altijd goed 😊