1. Gisteravond besloten we spontaan om bij Argentina te gaan eten. Helaas bleek het in onze ogen niet de juiste keuze. Ten eerste duurde het een poosje voordat onze bestelling werd opgenomen. Het drinken en het voorgerecht (stokbrood met lekkere pittige kruidenboter) werden redelijk vlot geserveerd. Ons hoofdgerecht liet echter op zich wachten. Hier kwam de serveerster (volgens onze nog niet erg lang werkzaam bij dit restaurant) zich netjes voor verontschuldigen. Toen echter het hoofdgerecht geserveerd werd hebben wij het eerst eens goed bekeken. De garnering (sla en stoofpeertjes) zag er nu niet echt fris uit. Vooral de sla liet te wensen over. Geel, bruin, glazig zag het eruit. Bij nadere inspectie vonden we een dode vlieg en bladluis. De baas werd er voor ons bijgehaald. Hij gaf aan dat het slechts om garnering ging en dat we binnen bij de salade bar salade konden halen die wel eetbaar zou zijn. De baas haalde (met zijn blote handen) een deel van de garnering van één van de borden en was in de veronderstelling dat wij dan wel zouden gaan eten. Hier hadden wij echter helemaal geen zin meer in! Verrotte sla op je bord kan echt niet. Garnering behoort er goed uit te zien (moet volgens mij juist het eten aantrekkelijker maken), niet verlept/verrot zijn en al helemaal geen beestjes bevatten. Ons zien ze niet meer terug!