1. Wij hadden zaterdag 4juni WF deal gereserveerd, van wege het mooi weer waren eerder dan afgesproken en zijn op het terras neer gestreken. na ongeveer 20 min is 1 van ons maar gaan vrager of er op het terras wel bediend werd, binnen toch nog moeten wachten de dames stonden met de rug naar de deur en waren druk met elkaar.na veel vieren en vijven kwam er dan iemand de bestelling opnemen, er werd wel gelijk verteld dat wij ons binnen hadden moeten melden de voucher daar gelijk hadden moeten inleveren. Naar onze mening staat dit los van even op het terras wat drinken. Al met al was de bieding niet zo als het hoort te zijn (klant vriendelijk op dat moment).
    Tijdens de maaltijd werd de bediening vriendelijker, maar de toon was al gezet. ik hoop dat de IJskoninginnen deze review ter harte nemen en de mensen in de bediening hier op aan spreken, zo dat de mensen na ons beter bediend worden.