1. Den Bosch

Ik ben tweemaal gaan zitten bij Vita Verde in Den Bosch. De eerste keer voor een pizza, die was prima maar zeker niet bijzonder. De prijs was overigens wel vrij hoog... De tweede keer uitgebreider wezen eten, en wat duurde het allemaal lang... Drankjes na 20 minuten, kaart na een half uur, bestek en bestelling daarna pas. Eenmaal besteld hebben we zeker nog een uur gewacht. Eten was ok (tonijn en steak) maar zeker niet bijzonder. Ober schrijft niks op en dat is hier helaas wel nodig. Voorgerecht vergeten, evenals vragen welke saus bij de steak ging of hoe die gebakken moest worden ('t werd doorbakken :( ). Kortom, er is niet veel aan. Als je wilt gaan, kijk dan eerst of het rustig is, anders gaat er veel mis in de chaotische samenwerking tussen bediening en keuken. Jammer, want in de basis een leuk plekje met potentie. Ik ga hier voorlopig niet meer heen.