1. De Griekse Keuken, voorheen Milan, is een goed bedrijf. Wel 1 waar ik in den beginne even moest wennen. Ik bestelde toentertijd altijd vroeg waardoor ik maximaal een uur hoefde te wachten, ongeveer 45 minuten. Het is een familiebedrijf en meneer bezorgde het zelf ook heel vaak waardoor ik zo nu en dan even een praatje kon maken met hem.
    Nu inmiddels wat jaren later is de ervaring dat het logisch is dat het in de avond vaak wat drukker is. Als ik in de middag ongeveer een uur moet wachten dan reken ik in de avond op een langere bezorgtijd. Aangezien ik niet zo van het wachten ben bestel ik daar niet in de avond :)
    Het eten is er gewoon goed. De Souzouki is heerlijk. Mijn favoriete pita. De spareribs zijn ook heerlijk en de patatjes is ook 1 van de favorieten. Ik proef dat het eten echt goed zelf is bereid. Kapsalon is wel een ander verhaal maar dit is ook lekker, vooral de sambal en tomaat en komkommer smaken er goed bij.
    Mijn dochtertje kan er ook ontzettend van genieten. Daarnaast zijn zij absoluut niet duur en ze houden er ook nog extra acties naast.

In mijn 'looptijd' als besteller is mij 1 keer voorgevallen dat de satesaus vergeten was om geleverd te worden. Toen had ik in de drukke avond besteld en was de bezorger het vergeten. Het eten was inmiddels koud en dat was wel even een gedachte waard of ik het op zo'n manier wel waard vond om te bestellen, maar een fout kan gebeuren en van de zoveel keren dan ik heb besteld gaat het vaak gewoon zoals het hoort.