1. Pim's poffertjes en pannekoeken is een geweldig leuke eetgelegenheid. Het is een klein restaurant waar ze ook een terras hebben waar je, indien geinteresseerd, lekker buiten zou kunnen zitten. Reserveren is handig aangezien beperkt aantal zitplaatsen hebben. Het ziet er gezellig uit en er valt overal wel iets te zien. Het restaurant hangt vol bezienswaardigheden. Er rijdt boven een treintje rond en een vliegtuigje. Tafeltjes zijn van elkaar afgeschermd door een scherm waarbij je meer een privé gevoel krijgt. Kinderen zijn daar welkom en er worden ook feestjes gehouden. Het eten, wat zeker niet onbelangrijk is, is ook erg lekker. Wij hoefden niet lang te wachten voordat het eten werd geserveerd. Zowel de poffertjes als de pannekoeken waren lekker. Als je andere wensen hebt dan is dat ook geen probleem. De bediening doet hun best en zijn ook zeer vriendelijk. Ik kom zeer zeker terug.