1. Al een paar keren hier wezen eten en het is een plek waar je niet al te veel van hoeft te verwachten. Dit straalt het hele concept ook uit. Van de paar keren op locatie weten eten heb ik 1 keer het restaurant verlaten met een heel goed gevoel en dit kwam door de goede service.
    Helaas is de service vaak slecht. Zo ook met online bestellen.
    Van waar ik woon is het verboden om op rijwielen te rijden. Dit geef ik ook netjes door. De ene keer is iets vergeten en zou ik het de andere keer krijgen. U kunt al raden dat dit niet is gebeurd. Ook had de bezorger maling aan de vriendelijke tekst om in de buurt niet te rijden.
    Ik heb zeker een jaar of twee niet meer besteld na een klacht hierover ingediend te hebben (geen respons erop ontvangen).
    De eerste keer goed gegaan en daarna weer een asociale bezorger voor de deur gehad. Online maar een klacht ingediend. Dit was op de verkeerde locatie terecht gekomen en ik heb netjes mail gehad van 2 vriendelijke vrouwen. Daarna gebeld door de manager. Wat een onbeschofte hork:
    Helaas wederom slechte reclame voor de hele tak van de Beren (elders kan het wel goed).
    Mijn centen besteed ik elders.