1. Gisteravond bij jullie gegeten het was heerlijk de presentatie vond ik ook erg leuk zo op een houten plank er was ruim voldoende. We hadden een keuze menu voor een leuke prijs er was ruim voldoende lekkere voorgerechten: gebakken geiten kaas en carpaccio. Het was erg lekker en goede porties. Daarna sliptongetjes en biefstuk en daarna Dame blanche waren ook heerlijk. Het is een goed restaurant met goede prijs-kwaliteit verhouding. Leuke en aardige bediening. Wel dat de bediening wel eens moest zoeken naar het juiste tafeltje, maar aangezien jullie nog maar pas zijn begonnen komt dat wel goed. Jullie doen goed je best dus dat gaat zeker goed komen. Kortom leuk restaurant, leuke menu kaart voor een leuke prijs. Ga zo door, jullie zijn een aanwinst voor Vlissingen. Als we weer in Vlissingen zijn komen wij zeker terug.