1. Glorie verloren!!!!!

Op aanraden van collega's die hier eerder hadden gegeten, ben ik bij Kokusai gaan eten met mijn partner.
    Als klant werden we altijd vriendelijk bedient en te woord gestaan, dat is wat ze in het begin uit willen stralen, als JAPANS restaurant aan hun nieuwe klanten!
    Na mate ik hier nu vaker ben geweest, valt het op dat vaak onbeschoft behandeld wordt, gehaast, en erg kort van stof is het personeel, ze maken erg vaak fouten in het bedienen van de gerechten waardoor je erg lang moet wachten tot dat je aan de volgende ronde kan beginnen!
    Het personeel is word vaak te vrijpostig door aan tafel zich in gesprekken te mengen (privé) erg opdringerig!
    Hier met mijn schoonmoeder op een zomerse dag gaan eten, hadden s middags gereserveerd, kwamen ons melden buiten op het terras, waardoor mijn schoonmoeder die slecht te been is, even op een stoel aan een tafeltje aan het wachten was omdat ze onze naam niet zagen staan op het bonnetje wat ze naast de computer hadden hangen, mijn schoonmoeder met een zeer brutale chef te maken kreeg hoe ze het in dr hoofd haalde on daar zomaar te gaan zitten, terwijl haar geen tafel was toegekend door hun, en dat we ons binnen hadden moeten melden, terwijl ik eerder met mijn partner hier zomers had gegeten en het helemaal geen probleem was toen we ons op het terras hadden gemeld! En wat bleek dat ons naam verkeerd genoteerd was na heel lang wachten.
    Nu kregen we een tafeltje op het terras toegewezen en ineens hadden ze het bonnetje die naast de computer buiten ging weggehaald, na deze eindeloze discussie dat je je zogenaamd buiten op het terras niet kon melden, honds brutaal behandeld,en zijn niet eerlijk, maar verwacht totaal geen excuses van deze zogenaamde vriendelijke Japanse chef, eetlust was totaal weg!
    Voor ons nooit meer in deze ordinaire onbeschofte Japanse, ongeorganiseerde vreetschuur!