1. Gisteren gegeten bij El Nino. De kaart bestaat uit pizza's en gerechten als kipsaté en schnitzel. Het was echt niet zo druk, maar we moesten heel lang wachten! Er liepen twee jongens op het terras, maar hadden geen oog voor de gasten. De jongen vertelde dat hij "eerst zijn ronde zou lopen". De tafeltjes werden dus in volgorde gedaan. Maar goed, uiteindelijk beiden een schnitzel besteld. Niet veel bijzonders.
    Als nagerecht een dame blanche besteld, maar hier kon ik heeeeeel lang op wachten. Toen ik aan de andere jongen vroeg of het nog lang duurde, gaf hij aan van niets te weten, maar het even zou informeren. Toen hij weer het terras op kwam ging hij andere tafeltjes afruimen. Dus ik vroeg nogmaals naar mijn dame blanche. Die zou zo snel mogelijk worden gemaakt. Eventjes later kwamen er ijsjes voor een andere tafel voorbij, maar nog steeds geen dame blanche. Ik ben continu heel vriendelijk en geduldig geweest, maar toen gaf ik toch wel aan niet blij te zijn.....Een minuutje later was mijn dame blanche er.
    Kortom; voor ons niet voor herhaling vatbaar. De jongens zijn aardig....maar mogen echt wat meer oog hebben voor de gasten en wat sneller werken.