1. Afgelopen vrijdag 30 juli 2010 hadden wij een reservering voor 8 personen om 19.00 uur. Bij de reservering is aangegeven dat twee personen a la carte dineren en 6 personen mosselen wilden. Tevens is geïnformeerd naar de mogelijkheid om 2 personen onbeperkt mosselen te laten eten. Klokslag 19.00 uur stond keurig een tafel gereed. Vriendelijk werden we onze tafel gewezen en de direct bestelde twee flessen witte wijn werden onmiddellijk gebracht. Hierna werd vervolgens 45 minuten lang iedere poging om van ons om ook maar iemand van de bediening aan tafel te krijgen door het personeel volstrekt genegeerd. Nadat dit uiteindelijk wel lukte werd de bestelling opgenomen. Kort daarop kwam een ober aan tafel met de mededeling dat wij een groot probleem hadden! Hij had gerekend op 8 keer onbeperkt mosselen eten. Tijdens dit korte gesprekje draaide hij zich om liep weg en ging vervolgens verder met de bediening van andere tafels. Ook nu werd elke poging iemand aan tafel te krijgen volstrekt genegeerd. Ondanks dat onze tafel naast de terrasingang stond en het personeel ons rakelings passeerde, nam niemand de moeite in te aan op onze pogingen iemand te spreken.

Ruim anderhalf uur vruchteloos gewacht!

Ten einde raad is een poging gedaan binnen gaan te bestellen. De betreffende ober gaf ons op zeer onbeschofte wijze vervolgens te verstaan dat wij önze “grote bek moesten houden. Iedere gek kon toch zien dat het druk was"! Wij moesten niet zo zeuren. Ook de dame achter de bar gaf op niet mis te verstane wijze en uitermate beledigend te kennen dat wij beter op konden hoepelen. Het meest bont maakte een joch het, die een van onze gasten, een man van bijna 80 jaar, letterlijk naar de keel vloog waardoor deze bijna viel. Een personeelslid uit de keuken kon hem nog net weg sleuren en voorkomen dat de jongen nogmaals uithaalde.

De twee flessen afgerekend en na twee dramatische uren zijn we naar een ander restaurant gegaan.

Omdat bij het reserveren een telefoonnummer is achtergelaten, hebben wij dit weekend afgewacht of iemand van het restaurant de moeite zou nemen op dit schandalige optreden van het personeel terug te komen. Zelfs dit is niet gebeurd!

Daarnaast is deze ervaring eerst naar het restaurant gemaild. Ook daar is geen reactie opgekomen. Kortom een afrader.