in Leende

Het leukste pannenkoekenhuis van Brabant en omstreken!

1. Mijn ervaring is heel slecht! Je gaat met kinderen eten en dan constateer je dat het restaurant helemaal niet schoon en fris is (zie ook andere recensies). Verschillende mensen zullen hier verschillend over denken afhankelijk of je een hond hebt of niet maar uiteindelijk horen honden niet in een restaurant. Kinderen spelen overal, op de grond, bij de ballenbak etc. - dat werkt toch niet. De bediening is een grote chaos en het ontbreekt duidelijk aan leiding en overzicht, althans op het moment dat wij er waren. Bestellingen gaan fout, je moet erg lang wachten en het personeel kampt duidelijk met de druk. Na meer dan een uur gewacht te hebben op 3 normale pannenkoeken (met een kind van 4) hebben we het maar opgegeven. Toen bleek ineens de bestelling kwijt geraakt te zijn. Geen excuses, niet trachten iets te regelen met voorrang - helemaal niets! Uiteindelijk dus niet gegeten. Wij gaan er nooit meer naar toe.