Op dit adres zit nu: SNTZL | De Zwaan

1. Kort geleden kwamen wij naar Oirschot omdat we op doorreis waren naar Geldrop, we wilde even ergens een goede bak koffie drinken. We kozen voor jullie restaurant, prima keuze. Jullie koffie is erg lekker en wordt in een leuk kopje geserveerd (vinden wij dan erg leuk) & een heerlijk stukje cake. Dank hiervoor, wij zijn echte fijnproevers qua koffie en tegenwoordig kom je nog maar zelden restaurants tegen waar je ook terecht kan voor een lekkere bak koffie. Jullie staan met stip in onze favorieten.

Vandaag kwamen wij nog eens terug naar Oirschot en omgeving, het is zo bijzonder mooi en besloten dit x wederom voor de koffie/thee te gaan en te lunchen.

Ik had gekozen voor 2 kroketten met friet - dit klinkt heel saai - maar dit hoeft het niet te zijn en was bij jullie restaurant inderdaad niet saai, maar waanzinnig lekker en zo leuk geserveerd! Mijn vriend had zalm op brood gekozen en die heeft er erg van genoten. Het was allemaal zo vers en lekker. Prijs/kwaliteit verhouding is absoluut goed, bediening erg vriendelijk en je zit er comfortabel en ook best belangrijk, schone fris ruikende toiletten!

Tot de volgende keer!
    Een echte aanrader voor gewoon een bakkie koffie (als je van lekkere koffie houdt) en een goed verzorgende lunch enne met slechtweer gaan de heathers aan! En ze hebben een groot geheel aan luifel, zo fijn. Ipv die parasols die net niet op elkaar aansluiten en dat je dan net nog in de drup zit.
    Het zijn details, wij letten hier erg op.

Vriendelijke groet, Marcel & Monique uit Barendrecht.