1. Het was al anderhalf jaar geleden dat we hier te gast waren en dat hebben we gisteravond maar eens over gedaan.
    Niet erg druk op deze vrijdag maar ja, het begin van de Pinksterdagen en dan hebben vaak mensen andere plannen.
    Het eerste wat opviel was een nieuwe, verrassende menukaart die gelukkig niet al te veel gerechten meer bood maar toch genoeg voor de gast om uit te kiezen. Less is more....
    Bedrijfsleider Jordy was niet "in the house" maar zijn vrouwelijke bemanning kon het allemaal prima aan.
    Zeer vriendelijke bediening met oog voor de wensen van de gast. En een vrolijke lach doet immer goed....
    Op de gerechten was niets aan te merken en de cappuccino ( met een likeurtje ) was van een zeldzame kwaliteit. Deze zwoele avond hadden we een tafeltje op het grote halfronde balkon met direct zicht op de levendige markt van Eindhoven. Heerlijk toeven en soms een rokertje tussendoor.
    Het nagerecht bevatte een in chocolade geschreven boodschap voor mijn tafelgenoot die daardoor zichtbaar geroerd was. Met op de achtergrond de twee bediendames die uiteraard in het complot zaten om deze verrassing mogelijk te maken.
    Een joviale kok in de verte met opgestoken duim completeerde het lachende geheel.

Al met al een superavond in een restaurant welk alleen maar positieve recensies verdient.

Een absolute aanrader!!

Vorige recensies van Koos Koetse

• We hadden iets te vieren en als ras-Eindhovenaar wilde ik dit het liefst in hartje Eindhoven doen. Vandaar dat we bij dit restaurant uitkwamen boven de Carrousel aan de markt in het centrum.

Sinds ik gestopt ben met het schrijven van recensies aangaande de horeca, dit door andere drukke werkzaamheden, was het al een tijdje geleden dat ik uit eten ben geweest. Met mijn raadsman, die ik had uitgenodigd omdat hij een schier onmogelijke zaak tot een goed einde had gebracht, gingen we voor het 5-gangen verrassingsmenu. En dat voor een meer dan schappelijke prijs van krap € 35,-. Zonder te onthullen wat er op tafel kwam, het moet een verrassing blijven, zag het er zeer verzorgd uit en alles was goed van smaak. De meer dan vriendelijke bediening en de heldere uitleg bij de gerechten kwam positief over. Er werd voldoende rekening gehouden met het rokertje tussendoor en zo zaten we de hele avond gezellig te genieten in deze sfeervolle zaak. De goede reacties op internet zijn volkomen terecht, men deed er alles aan om het de gast naar de zin te maken. Als dit het best bewaarde geheim van Eindhoven is word het hoog tijd dat de doos van Pandora zich opent en iedereen gaat genieten van de prachtige kaart en de verzorgde culinaire hoogstandjes. De jonge eigenaar en zijn tevens jonge medewerkers maken een solide indruk waarbij ons het meeste opviel dat het popi-jopi "je en jij" hier uit den boze is. Hier wordt de gast nog met U aangesproken en zo hoort het ook.

Kortom, mooie sfeervolle zaak, goed eten en drinken, vriendelijk goed opgeleid personeel en schappelijke prijzen. Wat kan een mens nog meer verlangen...