1. sander en ineke

Nou ik weet niet hoe iedereen bij deze goede recensies komen, maar het restaurant boulevard waar wij hebben gegeten, was het echt niet te eten!

Het heeft een bijzondere grote kaart wat mij bij aankomst al zorgen baatte, daarom heb ik ook maar gewoon een pannenkoek besteld en mijn vriendin een kogelbiefstuk, mijn pannekoek was erg lauw en niet gaar!( terwijl ik express een pannenkoek heb besteld met de gedachten dat dit niet kon mislukken) daarintegen had mijn vriendin de biefstuk besteld en dat de biefstuk niet de meest fijne was ( wat voor de prijs ook niet heel gek was) erg taai met veel pezen, en dan nog maar te zwijgen over het garnituur wat er onder lag gewoon verreweg stront en stront gaar was. Het is niet mijn bedoeling om dit restaurant de grond in te trappen, maar om juist te voorkomen dat mensen geld betalen voor deze rommel! Koken doe je met passie en niet gewoon opwarmen en geld verdienen!

Jammer dat ik dit zo moet omschrijven maar als kok zijnde moet ik toch eerlijk zijn en mag het niet teveel gevraagd zijn om te koken met smaak!

2,2