in Nes Ameland

De Herberg op Ameland. Gewoon goed.

1. S.S.Fraiquin

Reeds 3 jaar onze verjaardagen met kinderen en kleinkinderen 18 personen gevierd in de " Herberg " Nes Ameland. J.l 27 mei weer ons feestje dus tafel reserveren, de gastvrouw die ons feestje altijd tot een succes maakte, was in haar vriendelijkheid totaal veranderd. Kende ons niet meer en een tafel reserveren kon om 17.30 uur verder geen mogelijkheid men zat vol. Na ons vertrek was het restaurant op 2 tafels na leeg.
    Ondanks asperge tijd vroeg ik als men dat ook op het menu hadden, bitsig kreeg ik te horen, dat hebben we niet meer. Dat hebben we zoveel verkocht dus niet meer, dan maar andere menu's besteld. De bediening en de gezelligheid, zo we dat kenden was helemaal zoek, door deze dame. Bediening overig personeel attent en voorkomend. Het gebodene van de menu's prima. Het gedrag van de uitbaatster is voor ons gedaald naar nul.
    Voor onze volgende feestjes zullen we naar een andere locatie zoeken, en die zijn er op Ameland genoeg. Jammer na zoveel goede ervaringen in al die jaren te moeten afhaken.

1 positieve stem1 negatieve stem