Op dit adres zit nu: Heinde & Ver

1. Vandaag voor een high tea bij dit restaurant geweest. Het was dramatisch slecht. Het duurde lang voordat we thee kregen. Maar ok, we hadden de tijd. De soep was niet lekker, maar dat is wellicht een kwestie van smaak. Ipv kleine hapjes kregen we een half stokbrood met zalm. En een klein bakje salade. De salade was veel te zuur door de dressing. Daarna kregen wij het zoete gedeelte. Met 'zwart verbrande appeltaart'. Hier direct iets van gezegd maar de dame in kwestie reageerde apatisch. Vol goede moed begonnen we aan de scones. Maar die waren zo droog dat wij er bijna in stikten. Weer gezegd dat dit echt niet te eten was. Waarna we te horen kregen dat ze gisterochtend (?) vers waren gemaakt.. Vandaar dus dat wij erin stikten. Het was oud. Als tegenprestatie gaf mevrouw ons de keuze uit 3 desserts. Wij kozen crème brulee en die was ijs en ijskoud. We hebben nogmaals aangeven dat je dit echt niet aan je klanten kan voorschotelen. Maar het deed haar niets. Wij zetten hier nooit meer 1 voet over de drempel. Kansloos dit 'restaurant'.