De club is wel nog open

Op dit adres zit nu: de Jans Bar

1. Ik was bij Filemon met een vriendin, kortgeleden. Ik was mijn pinpas vergeten uit de garderobe te halen. Dus ik loop naar de garderobe en vraag of ik mijn portomonnee kan pakken. De medewerker negeerde mij eerst en vervolgens wordt hij enorm boos en zegt dat ik niet zomaar mijn spullen uit mijn tas kan halen en loopt weg. Wanneer ik meneer vraag waarom hij zo boos doet. Reageert hij geirriteerd met: 'Ik bepaal zelf wel of ik boos doe.' Kreeg eindelijk mijn tas nadat ik heel rustig moest uitleggen dat ik niks van deze 'regel' afwist en dat ik daarom nogmaals vroeg om mijn tas.

Vervolgens was mijn vriendin haar kaartje kwijt om haar tas en jas op te halen. Wij gingen naar de garderobe om te vragen hoe het nu verder moest. En opnieuw werd er mentaal heel agressief gereageerd naar mij: 'jij hebt jouw tas al, bemoei je d'r niet mee." Het is na veel gedoe uiteindelijk goed gekomen.

Ik ben heel erg ontevreden over het handelen van de garderobe hosts. Er werd totaal onredelijk om mij gereageerd. En heb echt niet meer van de avond kunnen genieten. Erg jammer en ik kom niet meer terug naar deze tent. Alleen al de garderobe kan de hele avond van aan klant verpesten. Ik kom niet terug! Getekend 2 juni 2017, ook gebeurd die nacht.