in Lauwersoog

á la carte, vis- en vleesgerechten, groepsdiners, bowlen

1. Wij komen hier vaker, altijd een gezellige sfeer, goed eten en absoluut niet duur. Toplocatie aan het water, zomers heerlijk vertoeven hier!

Vorige recensies van Catrijn

• Goede ontvangst, mooi plekje, lekker eten, prima bediening.

• Kerstbuffet was geweldig!

• Weer heerlijk gegeten bij restaurant Suyderoogh. Met de familie van een uitgebreid koud en warm buffet genoten. De bediening was ontzettend enthousiast. De keukenbrigade heeft een heerlijk buffet voor ons samengesteld, het zag er prachtig uit en het smaakte heerlijk!

• Wij eten hier altijd prima en de medewerkers zijn enthousiast, niets is teveel. Mocht iets niet naar wens zijn, zeg het gelijk en ze zorgen voor een alternatief. De sfeer is goed en de bowling een aanrader.

• Gister hebben wij heerlijk genoten van de vleesschotel voor 2 personen, diverse verschillende vleessoorten met een fijne pepersaus, ook het saladebuffet was lekker. Goed wijnadvies en prettige dames in de bediening.

Omdat onze vakantie hier ook zo geslaagd was zijn we nog een keer terug gekomen om samen te genieten.

• Onze vakantie was geslaagd! We hebben met de kinderen allerlei leuke activiteiten gedaan, het bowlen was erg gezellig, heerlijk gegeten van de à la carte kaart en ook voor de kinderen was er veel keus in de speciale kindermenu's.
    Leuke speelhoek waar ze zich prima konden vermaken! Ook buiten is er voor de kids voldoende speelplezier. Het personeel was erg vriendelijk en denken echt met je mee! Je kan ook een boot huren en heerlijk varen op het mooie Lauwersmeergebied.
    Wij komen zeker een keer terug!