Op dit adres zit nu: Steakhouse The Bull

1. Na een dag fietsen gaan we lekker een hapje eten bij Paddinton zat in de gedachten. Om 18.30 op het terras beland en onder het genot van een biertje en cola hebben we de menukaart bekeken. Na ons om 18.40 komen er andere gasten op het terras en bestellen een consumptie en het eten direct. De eigenaar tevens bediende gaat gezellig een praatje maken met deze gasten die ook al direct hun brood met boter te pakken hadden. Een hongerig gevoel komt naar boven. Tussendoor nog andere tafels bediend, maar nog steeds geen opname voor het eten. Om 19.00 komt de bediening vragen wat we willen eten. Jammer voor hem voor ons niets meer alleen de rekening voor de drankjes en de boot terug naar Vlissingen en daar een restaurant gezocht waar je wel de aandacht als gast krijgt. De bediende had nog te zeggen dat we misschien vakantie hadden, maar dat is hier niet van toepassing want je komt toch om zijn zakken te vullen.

Als gast mag je verwachten dat er voor een ieder aandacht is en dat je als bediening een helikopterview moet hebben om het je gasten zo aangenaam mogelijk te maken. Daar betaal je als gast voor.