1. Barbara Maria

Geachte toehoorders,

Ondanks het feit dat ik de afgelopen tijd door omstandigheden genoodzaakt was om kant en klaar eten buiten de deur te halen. Wil ik via deze weg toch mijn ongenoegen kenbaar maken.

Al geruime tijd bij de Montana Alblasserdam besteld.
    De bestellingen waren regelmatig hetzelfde
    Pizza of;
    Spareribs met brood en frieten.

Mijn eerste ervaring met pizza was goed maar daarna kreeg ik de pizza aan de onderkant steeds teveel doorgepakken.. nu heb ik natuurlijk een goed stel tanden maar je begrijpt wel dat dit voor menige heel vervelend kan zijn.

Ook de spareribs waren niet denderend.. de eerste keer kreeg ik een stel te ver doorgebakken spareribs, waarna ik men op attendeerde, vervolgens waren het een stel niet op smaak gebrachten spareribs met tever doorgebakken frieten... bij een 4e bestelling waren de frieten weer goed doorgebakken (geen mens die dit wilde eten tenzij je graag chips eet bij een warme maaltijd) en als kers op de taart kreeg ik vandaag weer heerlijk chips (tever doorgebakken frieten) als maaltijd. natuurlijk is mijn vriend terug gegaan met de frieten maar een stuk klantvriendelijkheid was er niet uit te halen..

Natuurlijk verwacht je in zo'n situatie erkenning en dat er naar de kwestie gegeken wordt máár dat was erg ver te zoeken.

Heel vervelend ze zijn weer 2 klanten kwijt.

1,9