Op dit adres zit nu: Blue Bar

1. Emma 25 punten

Neergestreken bij Seasons, nadat we eerst even het menu op het terras hadden bekeken. Aan tafel werd ons snel een lekkere fruitige Sauvignon Blanc gebracht. Hierna werd ons de kaart uitgelegd wat neer kwam op: we werken hier met kleine gerechten. U kunt voor uzelf dus een keuze maken uit meerdere gerechten zodat u voldoende heeft. Onaangenaam verrast waren we hierdoor en onze conclusie: hier wordt een toch wat misleidende menukaart gehanteerd. We kozen voor de salade Caprese met mozzarella, de lamskoteletten en als bijgerecht friet met bearnaisesaus. De gerechten werden uitgeserveerd en we constateerden, dat de lamskoteletten erg rosé waren. We hebben hierover een opmerking gemaakt: waarom is onze voorkeur niet gevraagd bij het opnemen van de bestelling. Reactie: bij het merendeel van onze gasten gaat hiernaar de voorkeur uit. Helaas, niet onze voorkeur! Op het bord met de salade Caprese stond een pannetje met een wat onduidelijke substantie. Het bleek de gegratineerde tomaat met mozzarella te zijn. Een taai, elastiek-achtig smaakloos geheel. We hebben het gelaten voor wat het was. Het bijgerecht: de frites met bearnaisesaus. Ik heb de kruiden gezocht in de bearnaisesaus, ik kan niet anders constateren, dat hier een gewoon bakje mayonaise stond. De frites was goed gebakken, knapperig, smakelijk. Men serveert kleine gerechten. Bij het bijgerecht is dit principe blijkbaar verlaten. De hoeveelheid frites stond in geen verhouding tot de overige gerechten. Kortom, teleurstellend, we voelden ons absoluut niet als een gewaardeerde klant behandeld, eerder minzaam. 'Hope to see you soon', staat met balpen op de kassabon (die overigens niet geheel klopt blijkt achteraf). Seasons is voor ons niet voor herhaling vatbaar! Graag zou ik andere klanten laten watertanden met mijn recensie. Dit is wat wij hebben ervaren en ik hoop dat Seasons er zijn voordeel mee doet.

3,2