Tijdelijk gesloten wegens brandschade

1. Mooi kerkje omgebouwd tot restaurant. Kerkje is in 2 lagen ingedeeld. Beneden is de keuken en boven i het sfeervolle restaurant. Echter met warm weer is het een sauna. Over de 40 graden en als je snel snel wilt eten om het etablissement te verlaten, dan is er toch iets mis. Tenslotte waren ze niet op de hoogte van onze reservering. Voor ons was dit eenmalig en zullen we niet snel nog eens een hapje gaan eten in The Church

1. Hoi Robin,

Het spijt ons te horen dat uw ervaring minder was in the church .
    Inderdaad het is er behoorlijk warm , we zijn met man en macht bezig om de airconditioning werkende te krijgen , maar we wachten op een klein onderdeel dat deze week zou geleverd worden .
    Het spijt mij dat u misschien iets te lang heeft moeten genieten van de warmte ,
    Indien u weinig tijd had om te dineren had u het ons mogen aangeven dan hadden we daar rekening mee gehouden en alles iets sneller door gevraagd.
    Nogmaals mijn oprechte excuses,
    Wij hopen u alsnog een volgende keer te mogen begroeten in een iets aangenamer sfeer .
    Vriendelijke groeten
    The church