1. E Anceaux

Bootje gehuurd. Komen daar 3 kwartier eerder om nog een drankje te doen, staat daar de baas? Gestresst te doen; nee ik moet dekken voor vanavond! Toen we zeiden dat we voor het bootje kwamen mochten we zij het niet enthousiast in de bloedhitte plaats nemen aan de kant van het restaurant zonder parasol. Ondertussen liep er bediening rond die niet bepaald vriendelijk werd toegesproken door de baas...zou er niet willen werken. Om half 6 kwam het bootje met dames die 4 uur hadden gevaren. Wij vroegen nog of er nog genoeg stroom was voor de komende 2 uur: was geen probleem, doet het de hele dag!! Na een uur echter geen stroom meer. Na gebeld te hebben moesten we maar zorgen ergens aan de kant te komen: hoe dan dachten wij. Dankzij een dame op leeftijd die ons kwam redden met roeiboot kwamen wij aan de kant. De eigenaar die ons kwam halen met de auto heeft haar niet eens bedankt!! Ja er is iets mee maar we weten niet wat!!! Dan stuur je toch niemand op pad met die boot? Bij restaurant gekomen kregen de vorige huurders de schuld Nb!! Uiteindelijk maar niet van harte het geld terug gekregen: wij komen er niet meer!!