Op dit adres zit nu: Déli Deluxe

1. Wat een belachelijke vertoning!
    Aangezien de zon scheen en het redelijk druk was,waren we ons er volledig van bewust dat het iets langer kon duren.
    We hadden om 15.00u 2 ijscappuccino's en 2 baguettes Mexicain besteld, de broodjes kwamen na 45 minuten. Dwz een opengesneden stokbroodje met daarnaast een bakje gehakt(wat in een laag vocht van 3cm lag) overbakken met kaas.dit mag je zelf nog fijn op je broodje gaan knutselen! Belachelijk dat je daar dan al 45minuten op moet wachten en er 7,75 voor moet betalen.

Maar na een uur zitten,de broodjes die al op hadden kunnen zijn(ik heb hem niet opgegeten omdat ik liever geen gehakt eet wat in een laag vocht drijft) hadden we nog steeds onze 2 drankjes niet, zelfs na 3x vragen waren ze niet in zicht! Bij de 4e keer kregen we te horen dat ze er echt niet binnen een paar minuten konden zijn..te triest voor woorden!

De tafels om ons heen zaten met precies dezelfde situatie!

En buiten dat hebben we ook een uur lang aan een smerige tafel gezeten!