1. Een High tea 5 gangen en op een andere dag de high koffie 3 gangen genuttigd. We hebben eerder bij andere gelegenheden high tea en koffie gehad dus we hadden er zeer veel zin aan en hadden ook trek.

Beiden mogen niet geen high tea en koffie genoemd worden het is koffie en thee met een zeer klein hapje. Prijs kwaliteit is veel en veel te duur. Je krijgt bij alle gangen muizen hapjes ( ter grote van een dobbelsteen en soms iets groter.
    Op papier staat het heel mooi maar je krijgt bv bij de high koffie de helft van de helft van een punt appeltaart. Gelukkig hadden wij het via Groupon gekocht dan betaal je de helft van de originele prijs maar dat is nog te duur van wat je ervoor krijgt. Het jongere personeel is erg vriendelijk de oudere mevrouw geeft aan dat zij zich niet houdt aan wat er op papier staat van je gekocht hebt maar dat zij zelf bepaalt wat je voor geschoteld krijgt en dat is zeer zeer weinig.

Je ziet ons niet meer bij de Pulle terug.