Op dit adres zit nu: La Bella Vita

1. Ad & Ingrid

Erg leuke afsluiting van onze zondag, vriendelijk ontvangen, lekker eten/drinken en de prijs was voor ons zeker niet te hoog.
    Wij zijn geen dagelijkse gasten (wij wonen te ver weg), maar zijn toch al meerdere keren te gast geweest en komen zeker nog eens terug een echte aanrader.

Vorige recensies van Ad & Ingrid

• Ad & Ingrid

Na een stevige wandeling lekker informeel gegeten bij "de zusjes". Nu voor de tweede maal uiterst vriendelijk ontvangen en vooral belangrijk lekker gegeten. Voor herhaling vatbaar, beslist een aanrader.

• Ad & Ing

Heerlijk iets buiten het centrum, een high tea gereserveerd en heel vriendelijk ontvangen. Na een dagje stappen in Valkenburg een fijne afsluiter, de high tea afgewisseld met natuurlijk voldoende keuze aan thee. Erg vriendelijke bediening.

Wij gaan hier zeker vlug weer naar toe. Volgens ons hadden de andere bezoekers het ook enorm naar hun zin bij SisterS.