1. Gister lekker weze eten bij Amadeus, een drukke maar zeker leuke inrichting, we hadden genoeg te kijken. We zaten bij de bar met ons 3tjes wat op zich wat druk en lawaaierig was door het personeel achter de bar. Het personeel deed zeker bijna allemaal goed hun best alleen viel het ons op dat er 2 eigenlijk constant aangestuurd moesten worden, de ene stond telkens achter de bar met de meisjes te kletsen, die werd telkens weg gestuurd om langs de tafels te blijven lopen, en die andere moest sneller de tafels leeghalen wat we mee kregen, verder was het een prima bediening.

Ons voorgerechtje duurde wat langer, maar gelukkig kregen we een excuus dat er nagerechten van grote tafels mee moesten en daarom ff werd gewacht. Het hoofdgerecht en toetje kwamen zeer vlot mee zoals we hadden aangegeven.

Zeker het proberen waard wij komen zeker terug!