1. Wij hadden helaas een slechte ervaring met dit restaurant. Het begon al met mijn wijntje, een Mavrodaphne. Na een slokje zat er wat in mijn mond, bleek een vlieg te zijn. Kijk ik beter, zitten er 5 vliegjes in mijn wijn! Fles open laten staan misschien? Kan gebeuren met dit warme weer en gelukkig kreeg ik direct nieuwe wijn. Misschien kwam dit omdat de buitendeur van de keuken gewoon open stond, we konden zelfs zien dat de kok gewoon stond te roken in de keuken. Toch maar blijven zitten....

Het gerecht van mijn tafelgenoot, een stoof van varkensvlees in champignon roomsaus, zou volgens de kaart, net als mijn ossehaas in champignon roomsaus, geserveerd worden met gebakken aardappelen, groenten met rijst en een salade. We kregen patat, de salade is nooit gearriveerd, en de boontjes bij de rijst waren kapotgekookt. Bovendien prijkte er een verdwaald stuk wortel in.

Het ergste van alles vond ik echter dat ik uit de champignon roomsaus die bij mijn ossehaas geserveerd werd, een brok varkensvlees opviste. Mijn saus was dus gewoon uit het gerecht van mijn tafelgenoot geschept. Je zult maar moslim zijn, of allergisch voor varkensvlees... ik vind dit echt niet kunnen.

Al met al hadden we toch een flink aantal minpunten, en dat voor een toch zeer prijzige kaart. In totaal waren we met 2 personen ruim 20 euro meer kwijt dan bij andere Griekse restaurants in Groningen. Jammer!