1. Miranda 733 punten

Geen idee of het goed is. Er zitten nu alweer de zoveelste eigenaar in. Op naar het buffet. Op de site stond 14:00 open maar bij aankomst om 16:30 was er nog geen buffet. Om 17:00 zei de dame. Tja dan maar naar huis en om 18:00 nog een keer naar toe gelopen. Er was buffet... karig in keuze en zeker niks apart. Ook maar 1 tafel bezet. Nee de sfeer was ook ver te zoeken waardoor we toch maar zijn uitgeweken naar een restaurant in de buurt waar het wel wat drukker was. Wellicht gaan we er nog eens afhalen maar ondanks dat ze voor het buffet maar 14 euro vragen vinden wij het toch te duur in verhouding (sfeer ed meegerekend).

5,7

1. De openingstijd is 14:00 uur, maar staat ook niet op website de buffet is om 14:00 uur openen, en de buffet kost €13:00 p.p.
    Maar om 16:30 uur de soep en saladebuffet zijn al klaar, meestal komt de warmbuffet als gasten binnenkomen, dat duurt meestal in 10 tot 15 minuten aan, dus als u aan tafel een drank bestellen of beginnen met soep, salades of sushi, is 15 minuten te lang ? Dan is ook goede verse warme eten.
    €13,00 p.p. voor buffet 2 soorten soepen, 12 soorten salade ( gerookt zalm, ham met asperges, rundvleessalade, krabsalade, kipsalade enzovoort ), 15 warmebuffet met ( garnalen, kip, ossenhaas, ei, varkensvlees, groenten ) gerechten, dessertbuffet met 4
    soorten en 4 soorten ijs.
    Is €13,00 p.p. te duur?😰😰😰😰😰