1. Slecht. Bij binnenkomst zijn ook niet-bezette tafels vies, waardoor er gewacht moet worden. Later blijkt dit het normale protocol, tafels worden niet schoongemaakt tot er nieuwe mensen komen.

Na het opnemen van het 1ste drankje moet er ruim een kwartier gewacht worden. Na het opnemen van de bestelling hebben we maar liefst een uur en een kwartier zitten wachten tot de bestelling (2 pizza's, 2 vlees gerechten) kwam. In deze tijd heeft het personeel zijn uiterste best gedaan om ons niet te zien, en ons compleet genegeerd.

Toen het eten er eenmaal was zijn de 3 aanwezige personeels leden ieder zeker twee keer langsgelopen om te vragen 'of het lekker is'. Er kon nog geen drankje van het huis of excuses. De gerechten waren (op 1 pizza na) wel lekker.

Bij het afrekenen kwam de geniale opmerking 'ja, het duurde wel wat lang'. We hebben een kortingsbon van 20% voor de volgende keer gekregen. Die kan direct je vuilnisbak in, hier kom ik nooit meer terug.