in Wanroij

Komt tijd komt Raadhuis

1. Wellicht een saaie score, maar wel een dik verdiende 9.

Ondanks de wellicht rare tijd (maandagmiddag rond 13.30 uur) was deze zaak volop open. Er waren verder (nog) geen gasten aanwezig, maar alles was er wel al klaar voor om ze zo nodig te ontvangen. De terrasdeuren stonden wagenwijd open en de eigenaar nodigde ons vriendelijk uit om op het terras plaats te gaan nemen. Zijn joviale manier van doen gaf meteen een goede eerste indruk.

De keuze voor 't Raadhuis was niet zo maar een toeval. Afgekomen op de hoge scores was onze aandacht voor een kleine lunch al snel hier naar toe getrokken. En we werden in het geheel niet teleurgesteld. Het uiterst knapperige speltbroodje met kaas en diverse groente was heel goed klaargemaakt. Verrassend was de kruidenboter die we ook op het brood aantroffen op de met maar liefst 4 eitjes gemaakte uitsmijter. Een goed gebalanceerde garnituur maakte deze 'standaard lunch' dan toch opeens heel bijzonder.

Dus hier past eigenlijk alleen maar lof: Leuke plek, ook al rijdt er behoorlijk wat (landbouw)verkeer langs, leuke eigenaar, maar vooral eerlijk en lekker eten!