1. Onaangename ervaring veroorzaakt door onbehoorlijk personeel. Bij afrekenen kon ik niet direct duidelijk maken aan de eigenaar waar ik precies had gezeten. De eigenaar blafte mij toe om vooral iets specifieker te kunnen zijn over de plek waar ik had gezeten. Ik antwoordde dat ik dat pas kon als ik hem mee nam naar de plek waar het was. Daarop begon de man mij uit te maken voor "Schapenzak". Ik ging ervan uit dat het bedoeld was om kijnkrulhaar maar de man meende het serieus! Ik was te verbolgen om gepast te kunnen reageren en was ervan ontdaan. De Nederlandse horeca verdient zulke "vakmensen" niet! Ik adviseer iedereen om niet naar de Zandzeebar te gaan!
    Het zou raadzaam zijn als deze horige eigenaar een cursus klantvriendelijkheid en gastheerschap gaat volgen zodat het afrekenen van twee drankjes in zijn verdere carrière probleemloos kan verlopen.

1,8