1. Mwah. De locatie is geweldig, het eten is aardig, maar veel te duur in verhouding tot kwaliteit. Hoewel het niet druk was, hebben we heel lang op ons eten moeten wachten... Bij navraag stond het eten binnen 3 minuten op tafel... Heel vreemd. Leuk om te borrelen na een mooie zomerdag, maar ook niet meer dan dat.

4,1

1. Watergoed
    Van restaurant

Beste Amber,

Uit jouw recensie begrijp ik dat vooral de tijd dat jullie hebben moeten wachten ervoor heeft gezorgd dat de beleving minder was. Door de drukte in het restaurant deze avond heeft de bereiding inderdaad iets langer op zich laten wachten dan jullie verwachting was en wij normaliter nastreven. Juist op het moment dat mijn collega bij de keuken ging informeren waren ze met de finishing touch bezig, vandaar dat het toen ineens snel ging.
    Wel fijn om te lezen dat de sfeer een 8 krijgt! Hopelijk zien we jullie nog eens terug!

Met vriendelijkje groet,
    Team Watergoed!