in Maassluis

Kwaliteit en Betaalbaar.

1. We hebben afgelopen zondag super lekker gegeten. Omdat het Moederdag was werden we ontvangen met een glaasje prosecco. Als amuse werd een heerlijke aspergesoep geserveerd met brood en smeersels. De gamba's piri piri waren zoals altijd een grandioos entree. De kabeljauw en de zeewolf waren een streling voor de smaakpapillen. De sfeer was buitengewoon goed want Feyenoord was landskampioen geworden en dat werd uitbundig gevierd. Erg gezellig. Na afloop kregen we bij de koffie een Feyenoord tompouce. Bij het vertrek kregen de dames ook nog een doosje met 2 bonbons. De service was ook nu, zoals altijd, uitstekend. Kortom een topavond in een toprestaurant.

Vorige recensies van Ineke Groen

• Een erg gezellig huiselijk restaurant waar we bijzonder lekker hebben gegeten. De gamba's piri piri en de Noorse kabeljauw zijn een echte aanrader. De eigenaresse Jolanda adviseert met overgave en weet overal op een leuke manier op te reageren. Het personeel is super vriendelijk en servicegericht. Kort samengevat een restaurant met passie waar we zeker terug zullen komen.