Op dit adres zit nu: Hotel Frederiksoord

1. Philip Wildevuur

Wij hebben gisteren met 4 volwassenen en 2 kinderen gegeten bij restauranr Frederique. Wij vonden het restaurant prachtig ingericht en erg verzorgd. De bediening was goed, alleen was het restaurant niet ingespeeld op kinderen. Wij hebben het 5 gangen menu besteld en kregen vooraf heerlijke mond verwennerijen, de kinderen kregen helemaal niets. Wij hadden een sate beteld voor de kinderen met een salade. De salade was bereid met truffel, dit vonden wij erg overdreven voor een kindersalade. De maitre had erg veel kennis van zaken, maar was even vergeten dat het om de gast gaat en niet om (hoe goed ze wel niet waren). Hij voelde dit jammer genoeg niet aan. Wat betreft de keuken: de gerechten waren heerlijk en met liefde bereid! Prijs kwaliteit verhouding: voor een menu vonden wij het erg prijzig, € 510 euro moesten wij afrekenen. Wij hopen dat dit restaurant met hoge pretenties op kook niveau, het gaat halen wat betreft gastvrijheid.