1. marianne

Top gegeten. Aardigheid en vriendelijkheid alom. Alles kwam snel en netjes geserveerd met vriendelijke lach ondanks bomvol restaurant.

Vorige recensies van marianne

• marianne

Voor de 2e keer wezen eten bij Tommy Kitchen. Eten fantastisch, echter het was een rommelige avond waarbij er in ieder geval bij ons veel mis ging. Tot 3 keer verkeerde bestelling. Meerdere keren gevraagd om een potje Chinese of Jasmijn thee en meerdere keren een beker heet water waarvan 1 met een thee zakje en 1 met een flinke laag thee die in een half kopje water toch echt heel snel bitter wordt...
    wij zaten bij de deuropening naar de serre en een van de dames die bediende had de pech dat ze blad met eten uit haar handen liet vallen waardoor vlekken op een jasje die over stoel hing. Kan gebeuren.. We kregen gratis koffie, thee en een frisdrank met excuses en alle vriendelijkheid van het personeel overigens. Tot slot een flesje wijn mee. Met vriendelijkheid en het eten is totaal niets mis maar ook de bediening maakt je avond en daar schortte helaas wel veel aan. Als je dan meerdere malen vraagt of het niet mogelijk is om een pot thee te krijgen en er wordt beweert dat het nagevraagd is met het antwoord dit is wat het is en je ziet en merkt dat de degene die bedient het toch echt niet na heeft gevraagd maar gewoon tegen je staat te liegen, dat maakt dan nog extra irritatie over een avond die toch al niet zo (letterlijk) vlekkeloos verliep..