1. Geen van der Valk meer zoals vroeger! Luxe uitstraling en duur geworden. Snel even eten is voorbij. Voorbereiding voor "decoratie" bij de schnitzel te lang van tevoren: ei en tomaat al lang van tevoren op de schijf citroen in de koeling gelegd waardoor het erg koud was en alles naar citroen smaakte. Dan liever geen garnering!
    Keuze voor buffet niet gedaan ivm hoge prijs. Kortom: voor het gebodene hoef je niet naar Van der Valk maar kun je voor dezelfde prijs beter terecht in een ande restaurant. En je zag het ook: vroeger volle bezetting, nu slechts enkele tafels bezet.

1. Beste André, vervelend om te horen dat u niet geheel tevreden was over uw diner in ons restaurant! Onze welgemeende excuses. Dit is niet hoe het gebruikelijk bij ons gaat! Zou u een mail met uw adresgegevens naar reservations@eindhoven.valk. tav Mariska willen sturen? Dan zorg ik ervoor dat er een passende oplossing voor u wordt gezocht. Ik hoor graag van u! Met vriendelijke groet, Team Hotel Eindhoven