Op dit adres zit nu: Mout & Hout

1. Helaas heel slecht gegeten, onze bestelling was Rib-eye wat krijgen we? Een stuk vlees wat niets maar dan ook niets met onze bestelling te maken heeft. Na commentaar van ons is ons uitgelegd nee het is werkelijk Rib-eye, uitgelegd door een goed bedoelde ober, jammer weet helemaal niets van vlees.
    We kregen wel aangeboden een koffie van de zaak waar we vriendelijk voor hebben bedankt. Jammer dat de chef kok niet de tijd heeft genomen om naar onze opmerkingen te komen luisteren.
    Afgesproken is dat ik een stuk Rib-eye zal leveren, zodat niemand zich verder hoeft te vergissen.

1,2

1. Susan
    Van restaurant

Beste meneer van Gelderen,

Wat ontzettend jammer dat u een negatieve recensie plaatst. We hebben u zaterdagavond namelijk aangeboden om samen met de chef kok in de keuken te kijken naar onze Rib-eye en om eventueel een nieuwe te bakken. Dit hoefde niet en ook de koffie is inderdaad afgeslagen.

Uiteraard zien we u graag met uw Rib-eye langs komen zodat we onder het genot van een kopje koffie deze negatieve ervaring om kunnen zetten in een positieve.

Met vriendelijke groeten,

Team Gouden Leeuw