1. brenda mulder

Heerlijke plaats om jezelf te tracteren, leuk personeel en betrokken en behulpzaam bij evt. dieëten zoals gluten- en lactosevrij. Nooit iets teveel en een creatieve kaart waar altijd iets voor dat moment te kiezen valt. Enige minpuntje ervoer ik laatst toen ik van het toilet gebruik wilde maken. Daar wordt jammer genoeg weinig aandacht aan besteed. Eenvoudig okee, maar moet wel verzorgd en schoon zijn! Al het enthousiasme gaat waarschijnlijk naar keuken en bediening, maar hygiëne 'achterin' is ook belangrijk! Wil me niet afvragen hoe het daarmee in de keuken gesteld is maar toch...

1. Beste Brenda,

Bedankt voor je feedback en lovende woorden wat betreft onze service.
    Je ervaring op ons toilet verrast me eerlijk gezegd een beetje. Onze gastentoiletten worden dagelijks grondig schoongemaakt en tijdens openingstijden ieder uur gecheckt. Het is dus zeker niet zo dat wij daar geen aandacht voor hebben!
    Op drukke dagen worden onze toiletten wel veel gebruikt. Soms blijkt dat de toiletten daardoor tussendoor een extra schoonbeurt moeten krijgen. Dit heeft dan altijd de hoogste prioriteit, ongeacht hoe druk het in de zaak is.
    Hoewel onze toiletten niet de aller hipste van het land zijn ben jij de eerste van wie ik hoor dat je ze als "eenvoudig" ervaart. Zou het kunnen dat je per ongeluk op ons personeelstoilet bent beland? Deze is naderhand geplaatst waardoor leidingen etc. wat minder mooi zijn weggewerkt. Hoewel ook dit toilet dagelijks grondig wordt gereinigd staan hier wat schoonmaakmiddelen waardoor het voor een gast wellicht wat rommelig over komt.

Je legt een link naar de hygiëne in de keuken. Hierover kan ik kort zijn: We hebben geen keuken! Alles wordt vers bereid achter de bar vol in het zicht van onze gasten. Het spreekt voor zich dat hygiene hier dus een zeer grote rol speelt. Niet alleen bij ons maar in alle vestigingen van Bagels & Beans. Om er zeker van te zijn dat wij op een goede manier omgaan met de hygiene in onze zaak laten we ons meerdere malen per jaar controleren door een extern bureau wat hierin is gespecialiseerd.
    Deze controles zijn zeer grondig en wij scoren daar altijd goed op. Ik denk dat heel veel horecazaken hier een voorbeeld aan zouden kunnen nemen en kan dus met een gerust hart stellen dat het wel goed zit met de hygiëne bij ons.

Beste Brenda, hopelijk stel ik je met deze reactie een beetje gerust zodat je weer volop kunt genieten van de service die je zo op prijs stelt!

Groetjes, Gijs
    Bagels & Beans Amersfoort