Op dit adres zit nu: 't Dortvaat

1. karin 101 punten

We hebben hier ook 2 keer gegeten met social deal en de eigenaar is erg onvriendelijk. We zijn teruggekomen omdat het eten er wel lekker was de eerste keer. De eigenaar is kortaf en serveert het eten wordt een beetje op tafel "gegooid". Men vraagt na een drankje om de paar minuten of men een tweede drankje wil.. De tweede keer was het eten ook niet lekker en aan de koude kant. Er iets van zeggen durfden we eigenlijk niet omdat we misschien commentaar zouden krijgen. Het ergste is dat we bij het weggaan commentaar kregen over onze drankjes. Volgens hem was het gebruikelijk om met social deal vouchers 2 of meer drankjes te nuttigen omdat het eten al goedkoop was. ik viel achterover van verbazing. Sinds wanneer is men in Nederland verplicht een aantal drankjes te nuttigen. Jammer, het restaurant is gezellig en de eerste keer was het eten erg lekker maar de houding van de eigenaar en het verplichten van drank viel ons tegen.

5,7